شخصی دیگر

قاعده ی چهلم: عمری که بی عشق بگذرد، بیهوده گذشته. نپرس که باید در پی عشق الهی باشم یا عشق مجازی یا عشق زمینی یا عشق آسمانی یا عشق جسمانی؟ از تفاوت ها تفاوت می زاید. حال آنکه به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق، خود به تنهایی دنیایی است عشق. یا درست در میان اش هستی، در آتش اش، یا بیرونش هستی، در حسرت اش! ملت عشق به قلم الیف شافاک

شخصی دیگر

قاعده ی چهلم: عمری که بی عشق بگذرد، بیهوده گذشته. نپرس که باید در پی عشق الهی باشم یا عشق مجازی یا عشق زمینی یا عشق آسمانی یا عشق جسمانی؟ از تفاوت ها تفاوت می زاید. حال آنکه به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق، خود به تنهایی دنیایی است عشق. یا درست در میان اش هستی، در آتش اش، یا بیرونش هستی، در حسرت اش! ملت عشق به قلم الیف شافاک

اگر کاتبی در سرم بود، به سراغت می آمد و به تو شکایت می کرد؛ از خودت. و می گفت:« خسته شدم بس که از تو نوشتم! از سرش بیرون شو!» اما من بجای بیرون کردن فکر تو از سرم، آن کاتب را از سرم خارج می کردم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۰:۴۳
    نون
نویسندگان

کودکی هایم

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ق.ظ

همه از شیرینی کودکی هایشان 

سخن می گویند

و یادش را به «خیر» می سپارند.


کودکی های من اما

تلخ تر از بزرگسالی آنهاست!

و من به «خیر» اعتماد ندارم؛

پس یاد کودکی هایم را

به «شر» می سپارم!


حنانه اسماعیلی

۹۷/۰۶/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
حنانه اسماعیلی

نظرات  (۱)

عالی بود.../m\
🤙🏻💠⚖️🧮
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی