شخصی دیگر

قاعده ی چهلم: عمری که بی عشق بگذرد، بیهوده گذشته. نپرس که باید در پی عشق الهی باشم یا عشق مجازی یا عشق زمینی یا عشق آسمانی یا عشق جسمانی؟ از تفاوت ها تفاوت می زاید. حال آنکه به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق، خود به تنهایی دنیایی است عشق. یا درست در میان اش هستی، در آتش اش، یا بیرونش هستی، در حسرت اش! ملت عشق به قلم الیف شافاک

شخصی دیگر

قاعده ی چهلم: عمری که بی عشق بگذرد، بیهوده گذشته. نپرس که باید در پی عشق الهی باشم یا عشق مجازی یا عشق زمینی یا عشق آسمانی یا عشق جسمانی؟ از تفاوت ها تفاوت می زاید. حال آنکه به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق، خود به تنهایی دنیایی است عشق. یا درست در میان اش هستی، در آتش اش، یا بیرونش هستی، در حسرت اش! ملت عشق به قلم الیف شافاک

اگر کاتبی در سرم بود، به سراغت می آمد و به تو شکایت می کرد؛ از خودت. و می گفت:« خسته شدم بس که از تو نوشتم! از سرش بیرون شو!» اما من بجای بیرون کردن فکر تو از سرم، آن کاتب را از سرم خارج می کردم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۰:۴۳
    نون
نویسندگان

نباید بگویی

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

هیس، آن جمله را بر زبانت نیاور
همان جمله ی ....... ( دوست دارم تو را)
مبادا کسی
بفهمد که تو ....... ( دوست داری مرا)
همان جمله که مثل زهر
به اعماق قلبم فرو می رود
همان جمله که مثل یک تیر تیز
تمام دل خسته را می درد.
نگو دوست...... ( داری مرا)
وای! یادم نبود
که باید جلوی خودم را بگیرم
نگویم تو را دوست..... ( می دارمت)
نباید برایت بمیرم!
نباید بگویی که من را تو دوست... (داری)
نباید بگویم تو را دوست ... ( دارم)
نباید بفهمد کسی قصه ها را
نباید تو را بی تو تنها گذارم

 

۹۹/۰۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
حنانه اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی